بازاریابی متمرکز
وقتی به عنوان یک مدیر قصد گسترش تجارت خود را برای بیشتر از یک دسته مخاطب خاص و به خصوص چند شرکت مجزا با فعالیت های مختلف داشته باشید باید علایق هر یک از گروه های مخاطب را در نظر بگیرید و اینجا دقیقا همان زمانی است که باید به جای نوشتن چند محتوا برای جلب نظر هر یک از مخاطبین، یک محتوا برای هدف قرار دادن علایق همه آن ها بنویسید و در واقع با یک تیر چند نشان بزنید که البته کار ساده ای نیست و در این امر با چالش های زیادی روبرو خواهید شد. هرچند اگر یک تجارت کوچک را مدیریت می کنید و میخواهید چندین گروه مخاطب را هدف محتوای خود قرار دهید ارزان ترین روش همین است. این سوال پیش می آید که چگونه باید محتوایی تولید کنیم تا دسته های مختلف مخاطب رادر بر گیرد و علاوه بر آن از هزینه کم و بازدهی بالا برخوردار باشد. نکته ی مورد توجه دیگر در عصر حاضر این است که زمان دارایی بسیار مهم و سرمایه اصلی هر تجارت می باشد و از دست دادن زمان در جلب رضایت مخاطبین و جذب آنها می تواند باعث عقب ماندن از مابقی فرایند های مهم تجارت ما شود.