• تهران میدان انقلاب ابتدای جمالزاده جنوبی کوچه مهدیزاده پلاک 27
  • تلفن تماس: 02166567020

منظور از حضور موثر و متقاعد کننده در محیط های آنلاین چیست؟

  • خانه
  • وبلاگ
  • منظور از حضور موثر و متقاعد کننده در محیط های آنلاین چیست؟
Shape Image One
Shape Image One
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
 Shape Image Four
منظور از حضور موثر و متقاعد کننده در محیط های آنلاین چیست؟

ایجاد استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع: ما جلساتی را با کارفرمایان برگزار می کنیم تا ایده شفافی از دیدگاه کارفرما را پیدا کنیم. سپس نظرات و عقاید و تجربیات خودمان را با متشریان در میان می گذاریم و استراتژی دیجیتال مارکتینگی را ایجاد می کنیم که باعث شود کسب و کارها به اهدافشان دست پیدا کنند.

طراحی سایت: طراحان سایت ما بینش و دیدگاه مشتریان را تبدیل به یک طراحی سایت کسب و کاری حرفه ای و شکیل می کنند. کارفرما می تواند پیشرفت محسوس سایت خود را مشاهده کند و بازخورد لحظه به لحظه ای را برای اطمینان از اینکه محصول نهایی با توقعات او همخوانی دارد را ارائه کند.

اجرای استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی و سئو: وقتی کسب و کارها راه اندازی می شوند، تیم ما برنامه بازاریابی خود را عملیاتی می کند. ما پروفایل های شبکه های اجتماعی شما را مدیریت می کنیم و به صورت کاملاً یکپارچه و مستمر روی فعالیت شبکه های اجتماعی و تولید محتوا نظارت می کنیم و با مشتریان بالقوه کسب و کارها ارتباط برقرار می کنیم و آنها را به سمت وب سایت سوق می دهیم. همچنین هر هفته حداقل دو محتوای سئو شده برای سایت تولید می کنیم که این تولید محتوا می تواند تولید محتوای متنی و یا اشکال دیگر تولید محتوا باشد.

بهینه سازی و گزارش دهی: ما به طور کاملاً مستمر عملکرد شما را ارزیابی می کنیم. با تمرکز بر تجزیه تحلیل داده ها و گرفتن بازخورد از مشتریان، رفته رفته و به تدریج تمامی تلاش ها و اقدامات بازاریابی مان را سودمندتر می کنیم و روی افزایش نرخ بازگشت سرمایه کسب و کار شما تمرکز می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *