site img 34 سناریو سازی ،بازارسازی و محتوا سازی

سناریو سازی ،بازارسازی و محتوا سازی

دغدغه اساسی کار و کسب ها، رسیدن به اهداف و نتایج مشخص شده در برنامه ریزی است و بسیاری از مشاورین غیر متخصص، صرفا اجرای کمپین ها (رسانه محور بودن یا خرید رسانه) را هدف اصلی پروژه می دانند در صورتی که در کندونت، داده محور و هدف، رسیدن به نتایج است و کندونت متعهد است که این نتایج و اهداف را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی اجرا نماید. تمرکز کندونت در 4 مورد است :

  1.  تحلیل دقیق، طراحی اهداف، تدوین استراتژی و تاکتیک
  2.  بهینه سازی بستر، رسانه ها و کانال های بازاریابی
  3.  ایجاد راه کارهای و زیر ساختهای دیجیتالی مورد توافق و سرنخ فروش
  4. بازارسازی و بازاریابی متمرکز و شبکه ای به مانند کندو

با ما همراه باشید

تلفن تماس با ما

02166567020

برنامه ۳۶۰ بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال ابعاد گسترده ای دارد و ابزار بسیاری برای این کار وجود دارد. ما بر آنیم تا با بررسی از تمام زوایا ، از اول تا آخر شرایط و ابزار بازار را برای اهداف بازارابی دریابیم و بهترین استراتژی‌ها و برنامه‌ها را تنظیم کنیم.
آنالیز رقبا و استراتژی رقبا
آنالیز بازار و مخاطبین هدف
تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال
تعیین اهداف بازاریابی دیجیتال
تدوین برنامه ۳۶۰ بازاریابی دیجیتال

12 150x150 سناریو سازی ،بازارسازی و محتوا سازی
g4 150x150 سناریو سازی ،بازارسازی و محتوا سازی

بازاریابی محتوایی

مهـم ترین عـامل مـوفقیت یک کـمپین دیـجیتال مارکتینگ، محتوای کـمـپین مـی باشد. اگـر به دنبال مـوفقیـت در بـازار آنلاین می باشید بازاریابی مـحتوایی بـرگ برنده ی شـما خواهد بود بازاریابی محتوایی فرآیند تولید و پخش محتوای اصـیل و با کیفیت مـی باشد که هـدف آن ایجـاد آگـاهـی، تبدیل ،مـخاطـبیـن به مـشتـریان و مـشتریان به طرفداران برند شما می باشد.
استراتژی بازاریابی محتوایی
تولید محتوای با کیفیت
تقویم تولید محتوا
ترویج و پخش محتوا

مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در اصل واژه جـدیدی می باشد که ما برای “اینترنت” به کـار میبریم. در عمل شـبکه های اجتماعی بیشترین حجم استفاده از پـهنای باند اینترنت کـشـور را به خـودش اخـتصاص داده… در صـورت داشتن یک استراتٰژی کارامد برای شبکه های اجتماعی هـر برندی مـی تواند حـداکثر اسـتفاده از ایـن فـضا را ببرد.

  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تدوین استراتژی محتوای شبکه های اجتماعی
  • تولید محتوای شبکه های اجتماعی
  • تقویم محتوای شبکه های اجتماعی
  • ارائه گزارش های ماهانه
site img 31 150x150 سناریو سازی ،بازارسازی و محتوا سازی
19 150x150 سناریو سازی ،بازارسازی و محتوا سازی

کمپینهای شبکه های اجتماعی

این روزهـا برند هایی که بازاریابی در شـبکه های اجـتماعی را در صـدر کانال های بازاریابی خود قرار می دهند رشد سریعتری را نسبت به سایر کـانال های بازاریابی تجـربه مـی کـنند… یک کـمپین در رسـانه هـای اجتماعی به تواند مـوجی ایحاد کند که به دنبال آن شما به راحتی بتوانید خود برند و محصولاتتان را به مخاطبین معرفی کنید
استراتژی بازاریابی محتوایی
کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ
کمپین های بازاریابی ویروسی
تولید محتوای خلاق کمپین ها

طراحی فرآیند فروش

بدون داشتن یک فرآیند (فانل) فروش، شما بـه نـوعی در حال قمار کردن می باشید … تبیلغات و مارکتینگ خود را انجام می دهید و سپس امیدوار حواهید بود که به نتیجه دلخواهتان برسید. اما در صورتی که شما برای بازاریابی دیجیتال خود یک غانل تـعریف کـرده بـاشید می توانید تک تک قدم های فرآیند فروش و یا مارکتینگ خود را بسنجید و در صورت نتیجه نگرفتن ایراد را بر طرف کنید و یا فرآیند خود را بهینه کنید

  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • طراحی فانل فروش
  • طراحی فانل بازاریابی
  • طراحی فرآیند های ایمیل مارکتینگ
  • طراحی صفحه فرود
site img 37 150x150 سناریو سازی ،بازارسازی و محتوا سازی
site img 50 150x150 سناریو سازی ،بازارسازی و محتوا سازی

برنامه ریزی مدیا و بودجه تبلیغات

بدون یک برنامه ریزی صحیح کل بودجه تبلیغاتی شما می تواند یک شبه به باد برود در حالی که شما هیچ اثری از اثربخشی تبلیعات و کمپین خود ندیده اید. تیم کندونت مدیریت رسانه ها و بودجه های کمپین های شما را برای شما انجام خواهد داد و هر کاری خواهد کرد که هر ریال با ارزش ۱۰۰ برابر برای شما ارزش ایجاد کند.
استراتژی بازاریابی محتوایی
مدیریت و برنامه ریزی رسانه
مدیریت بودجه کمپین ها
ارائه گزارش های اثر بخشی کمپین ها

طراحی شده توسط گروه دیجیتال مارکتینگ کندونت